Östersund =)

Nu är jag i Östersund =) Det är trevligt som sjutton!
I fredags kom A-L och hämtade mig på tågstation, sedan gick vi på stan en sväng och sedan bar de av till lillänge. Där köpte jag ett bar skitfina stövlar, men när jag kom hem fick jag bara på ena skon och inte den andra =) Så dem fick ligga i påsen..... Typsikt när man väl hittar något och tar sig råd att köpa det! Men men... Ja, sedan köpte vi lite mat och åkte vidare hem till A-L. Och senare på kvällen for vi in till stan och gick på Plaza, g3. Var hyfsat kul, men alldeles för mycket folk tycker jag. Vi gick iallafall och köpte kebab senare och for hem & sov, skönt =) Kanske jag börjar bli gammal, haha.

Oså igår, då åkte jag med Maggan och några kompisar till henne, på dans i folketshus =) Där träffade jag Emma från Dille, kul! Vi umgicks en hel del och hade allmänt trevligt faktiskt! Blev kvar där till halv tre ungefär. Sen åkte vi hem och la oss och imorse när jag vaknade hade hästarna smitit, så då var de bara att springa upp och laga staket och fösa in alla hästar i hagen igen... De är ändå ganska härligt att vakna och komma igång på morgonen!

Nu har vi precis varit och handlat, så snart ska vi åka iväg en sväng igen =) Det är så fruktansvärt härligt att vara här. Och imorgon är det skola som gäller! Och matteplugg... Hoppas jag fixar det, hoppas, hoppas.


Pratade nyss med faster och jag hade fått brev av läkarn, ska dit och ta ett till prov när jag kommer tillbaka till uppsala! Hatar läkare. Ursch!



/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0