Matte...

Har precis tagit lagt undan matteboken. Jag känner mig så stressad över den där matten så att jag vill räkna matte hela tiden, dygnet runt. Men eftersom jag ska upp halv sex imorgon bitti, så är det nog dags att tagga ner och slappna av litegrann... Jag känner mig ganska tråkig, jag skriver bara om skolan. Men det är, precis som sist jag skulle åka upp, det enda som snurrar i mitt huvud nu. Skola. Skola. Skola. Säkerligen ganska uttröttande för er som inte förstår hur GLAD jag skulle vara om jag klarade dethär nu. Isåfall är det bara några uppgifter kvar att göra och efter det har jag ett slutbetyg. Kan ni förstå det? Det kan inte jag. Men jag ska givetvis inte ta ut något i förskott... Men man vill så gärna ropa hej före man hoppat över ån =) Så är det alltid, tycker jag.

Ja, imorgon blir det som sagt en tidig morgon. Kliver upp halv sex, duschar och gör mig iordning. Sedan bär det av med bussen in till stan vid sju. Därefter tåget halv nio!!! =) Framme kvart i två och då är de shopping som gäller!! Woooho. Måste hitta mig ett par skor, det är bara så. Annars har jag ingenting att gå i. Och det vore ju onödigt =)

Fick resan till Ösd betald av mamma och pappa, det tackar och bockar jag för! (Nu kan jag shoppa lite mer, haha)

Jo, funderar även att byta till Telia Max 24 abonemang, någon som har det? Är det bra? (förutom du då Dani =))



Snart kommer syrran och Keely också! Jag älskar att ha saker att se framemot <3
Men nu har jag en natts sömn att se framemot, så... gonatt gott folk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0