Matte.......

Suttit och räknat matte både idag och igår... Lagomt less, men imorgon blir det prov! Och kanske, kanske nästa vecka med, men det hoppas jag verkligen inte... Då blir jag besviken. Men men, vad gör man inte för att få ett slutbetyg?

Sitter på skolan nu, men har en paus i matteräkningen. Skönt! Fast idag har jag nog inte varit så effektiv som jag borde ha varit. Dåligt. Fast alltid nått.


Igår var jag också på skolan, som sagt, sen åkte jag med Maggan och hennes hund till en valpkurs. Såg en underbart söt hund där, men fick aldrig tillfälle att fråga vilken ras det var, tyvärr...



Just nu känner jag mig inte speciellt sugen på att blogga. Tänkte bara berätta hur det går. Och jag har förresten skaffat nytt nummer, vill ni ha det så får ni fråga.


Tjitjiiiing!
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0