Glad!

Jag är glad. För imorgon åker jag till Östersund och det kan inte göra en annan än glad. Jag har nyss packat ner kläderna som jag ska ha osv. Nu är det bara smågrejerna som ska packas. Det är först nu jag fattar att jag kanske (i stort sätt) är klar med skolan nästa vecka!!! Det enda som oroar mig är matten. Men om jag inte fixar det nu, OM, då får jag stanna där uppe nån dag & plugga som f-n och göra om det igen, om det går bra för dem förstås. Men dem brukar ju inte vara omöjliga iallafall =)

Ikväll ska jag räkna matte för fullt, geomatri (svårt!!!). Men imorgon ska jag, som sagt, strunta i att plugga och bara njuta av en dag i Östersund.  AnnaLena ska plocka upp mig på station och sedan ska vi åka på en liten shoppingrunda och på kvällskvisten blir det att gå ut & träffa lite folk =) Ska bli härligt! Och på lördag åker jag till Maggan =) Måndag blir det skolan och nu är det allvar!!!!!!

Hm.... Nu ska jag gå och göra mig en kopp té. Vi hörs!
Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0