YES!

Nu är det bokat, biljetter, hotell & konsert! Syrran kommer nästa helg =) På fredag åker vi till Eskilstuna, där vi ska sova på hotell och gå ut tillsammans =) Ska bli underbart att få umgås, bara jag & hon. Jag tror aldrig att vi har umgåtts, som systrar, på de sättet nångång. Vi kommer ha den underbaraste kvällen någonsin. Tillsammans. Jag längtar så jag spricker. Och vet ni vad? Helgen efter det får jag träffa Therese =) Underbart!

Anna, jag vill träffa dig med! NU <3 Kom hit du också =)


Ja iallafall, jag har varit lite frånvarande härifrån. De beror på sprängande huvudvärk (är grymt stel i nacken). Hur som helst så ordnade det sig med skjus till Mimmi & David i lördags. Så jag åkte dit, drack lite gott med dem o en till, Thomas (?), och surrade skit. Det var trevligt som attan. Stannade där tills idag. Så igår hade vi mys med god mat, frukt, chokladpudding och film. Lugn och skön helg. De var underbart, tack för det kära vänner! De är sånna kvällar som behövs. De är då man stannar upp och upptäcker hur bra vänner man faktiskt har. De borde uppskattas mer och definitivt oftare! Jag tycker om er.

I veckan ska jag lägga manken till och söka jobb, åtminstone sommarjobb, så jag kan ta körkortet i sommar =) Det skulle ju vara toppen, verkligen!


Men nu ska jag fokusera på att sova. Så jag ska stänga ner datorn och lägga mig under täcket =) Förhoppningsvis bli av med huvudvärken också. Men, vi hörs!

Gonatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0