Vad ska jag göra??

Happ.... Nu sitter jag här igen och jag blir inte bättre! Jag kallsvettas, mår illa, har ont och går på toa rätt ofta. Jag är helt matt i hela kroppen - yr, trött och seg, ja... Totalt matt. Det gör ont att gå på toan, om ni förstår hur jag menar. Jag mår bättre korta stunder, men sen blir de sådär jobbigt igen. Jag hatar det! Jag orkar inte vara såhär seg och slö längre.... Det går inte ens att beskriva känslan. Frågan är nu om jag ska vänta till nästa provsvar eller om jag ska åka in till sjukhuset nu? Jag vill bara bli frisk, inte ha det såhär nåmer... =/

Jag orkar inte skriva mer i bloggen, det blir ändå bara tråkiga inlägg nu när jag mår såhär och de är inte alls kul att läsa, kan jag tänka mig.


Hoppas ni mår bättre!
Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0