Uttråkad.

Snart ska jag kliva upp, om 5 timmar. Nu är jag uttråkad som bara den, därför ska jag göra en sån här uttråkig lista igen, håll ut..... =)

  1. Tre namn jag lyssnar till: Frida, Frojl & FiaMia
  2. Någonting jag tycker om med mig själv: Styrkan
  3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: En del av utseendet
  4. Detta är jag rädd för: Att misslyckas
  5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, mys i stallet & sociala kontakter 
  6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Sjunga, rita och dansa
  7. Detta tycker jag om att göra: Vara i stallet, spela handboll och umgås med vänner 
  8. Detta vill jag göra just nu: TRÄNA
  9. Bästa känslan: Lycka
  10. Värsta känslan: Ångest
  11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:  Rolig, självständig, omtänksam 
  12. Är jag kär just nu? Nej
  13. Jag vill gifta mig? Jag vet inte, kanske.... 
  14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Uppnå mina drömmar, hjälpa människor
  15. Min käraste ägodel? Hm... jag vet inte?
  16. Något jag vill ha i present: En häst 
  17. Detta har jag på mig just nu: Tröja, underkläder, pyjamasbyxor & raggsockor 
  18. Favoritkläder: Myskläder
  19. Favoritdjur: Häst
  20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Lyssnar på det mesta
  21. Favoritlåt just nu: Svårt att välja.....
  22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste: Svenska/Samhällskunskap Tråkigaste: Matte 
  23. Stjärntecken: Stenbock
  24. En film jag älskar: Taken 
  25. Tv-program jag gillar: Hm, vet inte
  26. Favoritdoft: ?
  27. Detta äter jag gärna: Blodpalt el. flygande jacob 
  28. Dricker helst: Vatten
  29. Favoritgodis: Helt klart choklad 
  30. Hit vill jag gärna åka på semester: Rom el. Island 
  31. Färg på mina ögon: Grön/Blå - tror jag? 
  32. Min längd: 177 cm
  33. Jag tror på: Den egna viljan
  34. Jag spelar: Spelade handboll
  35. Personer jag beundrar: Finns några stycken
  36. Så här bor jag: På en mindre gård
  37. Antal döda krukväxter i hemmet? Inga xD
  38. Det här tänder mig: Mys
  39. Det här gör mig avtänd: Bajs
  40. Favoritfärg: Lila
  41. Favoritcitat: Har ingen favorit 
  42. En hemlighet jag vet: Det håller jag tyst om! 
  43. Bästa present jag fått: Donna Maj <3
  44. Senast köpta skiva: Oj, det minns jag inte ens
  45. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Hm, jag vet inte 
  46. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Min fötter och min mage (näsan också)
  47. Udda förmåga/egenskap: Har nog inte någon sådan
  48. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En fågel, FRI 
  49. Vad lyssnar du på just nu? Lugna Favoriter på radion 
  50. Vad har du gjort/ska du göra idag? Tagit det lugnt i förhoppning om att bli frisk
  51. Var är dina föräldrar födda? Gällivare & Uppsala
  52. Vad är det senaste du installerade på datorn? Limewire
  53. Vilken är din favoritrestaurang? Äter inte ute så ofta 
  54. När badade du i en pool senast? Minns inte 
  55. Hur många barn vill du ha? Ett, max två
  56. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Hm, vet inte
  57. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: Nej inte alls 
  58. Vad har du för TV-kanaler? Oj, ganska många
  59. Har du åkt moped någon gång? Ja
  60. Har du busringt någon gång? Ja, massa gånger 
  61. Har du fått felparkeringsböter? Har inte ens körkort ^^
  62. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Ja, jag vill!
  63. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Turkiet
  64. Har du en egen trädgård? Nej
  65. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Serier? Vet inte. Älskar Lejon Kungen dock
  66. Kan du alla orden i nationalsången? Nej
  67. Badkar eller duschkabin? Badkar 
  68. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? PS I love you 
  69. Favoritpizza? Någon med massa grönsaker på
  70. Chips eller popcorn? Popcorn, helt klart
  71. Vilken färg på läppstift använder du? Inget alls, möjligtvis lypsyl
  72. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej, haha
  73. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
  74. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
  75. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Släktingarna här nere. Kinamat! 
  76. Favoritchoklad? Vilken som helst, nästan
  77. När röstade du senast? Aldrig röstat
  78. När åt du en hemodlad tomat sist? Minns inte 
  79. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja =) I skytte och handboll
  80. Är du bra på matlagning? Nej verkligen inte
  81. Klarar du att tanka själv? Ja
  82. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nej
  83. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola 
  84. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej
  85. Vad var det senaste du handlade? Banan och yoggi
  86. Har du kräkts offentligt? Ja, när jag gick i fyran
  87. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Sann kärlek är viktigare
  88. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Vet inte
  89. Har du ringt något betalnummer? Nej
  90. Kan man vara vän med sitt ex? Ja, självklart
  91. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Oj, minns inte (?!) 
  92. Hade du mycket hår som liten bebis: Ja
  93. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Telias
  94. Vad har du i din väska? Almenacka, papper, onödiga saker osv
  95. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Lyssnar musik
  96. Vad har du att vara tacksam för? Allting egentligen
  97. Var hittade du den här listan? På någons blogg, minns inte vems ^^ 
    98.   Personer jag vill ska fylla i denna enkät: Malin A, Rania ^^



    KLART! Vad ska man hitta på nu då? =) Försöka sova, jatack!

    Gonatt gott folk!
    /Frida

Kommentarer
Postat av: caroline

Haha.. dedär va mkt info på en gång :) kram

2009-02-09 @ 16:41:23
URL: http://ogras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0