Tråkig.

Idag är jag en tråkig person, det är bara att konstatera. Jag har inte alls mått bra idag, kallsvettats och haft ont. Jag tror inte att min infektion är borta, inte på långa vägar. Och om den är det så är de verkligen något annat som inte står rätt till.. Jag har varit sjukt trött idag och inte fått någonting gjort. Tittat på massor med filmer dock och legat & vilat. Imorgon måste jag räkna matte, vare sig jag mår dåligt eller inte. Det måste helt enkelt göras. Och jag är också stressad över att jag ännu inte har fått mina uppgifter i några av de andra ämnerna. Hoppas dem kommer snart så jag kan vara lite lungare iallafall....

Och på tal om jobb så kommer jag få veta, inom den närmsta veckan, om jag blir kallad till intervju eller inte. Så, det gäller att hålla tummarna nu. Jag behöver verkligen ett jobb! Jag behöver tjäna mina egna pengar så jag kan spara lite och kunna ta körkortet i sommar. Jag behöver det verkligen!

Jo, Linda... Givetvis menar jag MixMegapol, Adam & Gry! Det är bara min hjärna som blivit virrig här nere i södern =)

Ja, ikväll kollade jag ju på melodifestivalen. FYFAN säger jag bara! Helt ärligt, tycker ni inte att Sverige skämmer ut sig litegrann? Vissa av låtarna var väl iofs okej, men inte i en melodifestival?! Låten jag tyckte skulle vidare fick såklart inte ens någon chans alls att ta sig vidare. Om man ser på alla andra länder de senaste året så är det ju sån musik folk vill ha! Varför ser folk inte det? Eller är det jag som är ute och cyklar igen??

Hur som helst, nu tänkte jag slå på ännu en film (tror snart jag sett alla filmer i huset!!!) och sedan ska jag försöka sova. Men eftersom min dag inte har varit ett dugg händelserik så tvivlar jag på att John Blund kommer besöka min inom den närmsta timmen iallafall. Men ha en god natt allihop =)





Nästa helg, jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0