Something

Hej!

Idag vaknade jag vid 9, duschade och gjorde mig iordning. Sedan åkte vi och hälsade på farmor, käkade lunch där och tog det lugnt. Trevligt! Efter det bar de av till stan, gick på möte - gick bra - och sedan for jag hem och var hundvakt igen. Blev en långpromenad i mörkret! Jag som hatar att gå ensam i mörker... och i skogen... Så jag drog på hög musik på mp3´n och gick i rask takt. Det gick bra och jag överlevde =) Det är skönt att vara igång lite! Har sjukt mycket överskottsenergi efter allt sängliggande...

Jo, förresten, var på Vård C och tog en MASSA prover, innan vi åkte till farmor. Blir spännande att höra resultaten, vill dock inte veta om det är något. Känns bäst så. Fick mig ett gott skratt iallafall =) Läkaren hade sagt att jag skulle göra ett gravtest. Tjooohoo, jag gravid, nunnan? Skulle inte tro det =) Ja, komiskt.

Det finns så mycket jag skulle vilja skriva.
Men jag håller det.

Och vet ni vad? Den 6e får jag träffa syrran =) Hon kommer neråt landet och förhoppningvis ska vi umgås, bo på hotell och äta & dricka gott =) Gaassch vad jag längtar! Hoppas bara att ekonomin tillåter.


Nu ska jag gå på toa, börja läsa en ny bok och sedan sova.
Gonatt!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0