Sluta?

Kanske man ska sluta blogga? Jag som nyss var så sugen på att skriva och i huvudet radas blogginlägg efter blogginlägg upp, men trots det skriver jag ingenting viktigt. Dessutom vet jag inte vilka som läser bloggen och onödig information, som jag skriver av bara farten, blir så tokigt. Mitt liv är tydligen roligt att tjafsas om enligt vissa. Jag blir bara så arg och besviken, så ska de väl inte vara? Eller så ska man kanske lösenordsskydda bloggen så att man vet vilka som läser? Jag som tänkte att detta skulle bli något gott.
Eller så slutar jag helt enkelt att prata om mig själv och tar bara upp saker om tvpogram el. andra tråkiga saker.

Jag ska fundera så får vi se hur det bli. Under tiden får ingen veta vad jag gör el. hur min närvarande sjukdom/sjukdomar läker.


Hej då, så länge.

/Frida

Kommentarer
Postat av: caroline

bara jag får lösen så :I

2009-02-11 @ 23:37:52
URL: http://ogras.blogg.se/
Postat av: kicki

tja, kolla vem som hittat hit!!

ja, så nu skulle du bara våga låsa bloggen då kommer jag att börja nattringa från jobbet si så där mellan kl 03-05 när man sover som bäst. Du vet ju vad jag brukar säga..dom som bryr sig tar reda på sanningen och dom andra, dom skiter man i, see ya

2009-02-12 @ 17:03:01
URL: http://www.midnightfantasymadmax.zoomin.se
Postat av: Linda

Vill du inte blogga så är det ju bara så och då är det väl bara att sluta..? Eller vad?

Om de som läser din blogg trakasserar dig så är det förstås trist. (Tkr du jag gör det eller alla eller vadå..?)

Jag tkr det är trevligt iaf att läsa lite om vad du pysslar med där nere.



2009-02-13 @ 12:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0