Lite piggare =)

Känner mig äntligen lite piggare! Igår fick jag ett ryck och städade hela rummet och tvättade kläder, vilket var behövligt. Efter det slog magen till litegrann, så jag fick lägga mig ner och vila lite. Sen var jag igång med tvätten igen - kändes så skönt att äntligen orka göra lite vettiga saker!

Imorse vaknade jag halv åtta, men låg i sängen till halv elva, haha. Det var grymt skönt! Det bästa som finns är att bara ligga nerkrypt under täcket och småsova lite, utan att känna sig tvingad att kliva upp =) När jag väl klev upp tog jag det lugnt, men sedan blev det lite mera städning i huset och tv tittande. Nu ligger jag här och väntar på att vi ska åka och handla lite mat osv. Jag känner mig verkligen uttråkad och vill göra saker hela tiden, jag hatar att ligga still och vara sjuk!

På fredag ska jag till Vård C igen och lämna urinprov, och göra en urinodling för att se om allt blivit bra. Sedan hade läkarn skickat remissen till sjukhuset nu (!!!!). Jag ska alltså göra en gastroskopi, ursch! Känner mig redan nervös och jag har inte ens fått tid än, haha.... Börjar bra? =)


Jag har också äntligen fått lite musik på datorn som jag har kunnat ladda in på mp3:n, härligt! Om det är fint väder imorgon så ska jag försöka ta mig en promenad =) Skulle sitta fint!
Men nu ska jag åka och handla!
Vi hörs!
Tjing
/Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack gumman :)



vad bra att du är piggare allafall :)

va är gastroskopi ? :S



saknar dej med <3

2009-02-02 @ 21:58:07
URL: http://minsonelias.blogg.se/
Postat av: Linda

Gastroskopin är ingen fara, bara lite oskön. Emma fick slangen genom näsan och ner den vägen men skulle tro att de flesta får den genom munnen.



Här lite trist o långtråkigt just nu då Joelina sover sött. Härligt väder nu! Typ vårväder har det varit ett par dagar. Djörfungs blodprov visade att hon ej är dräktig så nu ska hon få göra rätt för brödfödan!!

2009-02-03 @ 11:07:25
Postat av: Anonym

usch :/ läskigt . men de går nog bra :)

jag har haft en slang via näsa och hals . de va obehagligt :S



kram

2009-02-03 @ 12:14:05
URL: http://minsonelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0