Kebab House

Idag vaknade jag klockan nio av att telefonen ringer. Okänt mobilnummer... Jag råkade svara utan att jag visste om det och sa nått liknande; Jävla skit. Heeeej (dödstrött). I andra sidan luren hör jag någon säga att dem ringer från Kebab House. Hm... pinsamt! Iallafall jag ska dit på arbetsintervju imorgon kl. 10.00 =)

Men.... Frågan är, vad vill dem anställa mig till? Jag råkade nämligen välja och skicka fel personligtbrev till dem där det står att jag söker deras tjänst som barnpassare!! Detta brevet skrev jag till ett jobb jag sökt tidigare. Men i mailet till dem hade jag däremot skrivit att jag sökte som restaurangbiträde. Okej? Där kan man tala om förvirring, haha.

Nu återstår morgondagen, då jag får veta om det är ett restaurangbiträde dem vill ha eller en tjej som leker med barnen medans dem äter, haha! Spännande... Om jag får jobbet, trots att det står barnpassare, så blir jag nog ganska stolt. Antingen betyder det att dem inte kan läsa, eller så betyder det att min ansökan i övrigt var bra. Eller så är jag den absolut sista ansökan dem har kvar, för att alla andra tackat nej. Vad tror ni? Själv föredrar jag att tro på det andra alternativet...

Hur som helst, det är komiskt! Men nu ska jag göra mig klar, sen åka in till stan och träffa Vickan.
Tjingsolong! /Frida

Berättelsen om Kebab House fortsätter imorgon..........


Kommentarer
Postat av: Linda

Å kul! Kebab House är väl ungefär vad det låter som!? Hoppas, hoppas! Håller tummarna

2009-02-26 @ 16:02:26
URL: http://lhindah.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-02-26 @ 16:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0