IGÅNG!

Wiie. Jag är igång! Har aldrig någonsin haft såhär mycket överskottsenergi, men ack så underbart det är! Eftersom ingen vill göra något med mig idag så gick jag ut ensam på en långpromenad i de fina vädret idag, fotade lite osv. Det var mysigt =) Plumsade i snön i skogen, svettigt men nyttigt!

Lite bilder:


Tommy, min faster och hennes familjs katt.


Tittut i skogen =)


En bild som jag gillar =)


En vacker häst som jag såg efter vägen =)


Sådärja =) Nu ska jag käka middag, sen ska jag skriva lite på Idrottsläxan och sedan hoppas på att jag får besök av Vickan & Fredrik =) De vore härligt!

Skriver mer senare!
Kram på er =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åhå! Bäst passa på vara ute när ni har lite snö! Men hur jobbigt kan det vara att "plumsa" i det där lilla..? ;) Kom hit o fixa runt hagen vetja, så ska du få PLUMSA! :) :)

2009-02-21 @ 14:14:17
URL: http://lhindah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0