Ibland blir jag trött...

... På mig själv och på mycket mer än så. Egentligen borde jag inte skriva dehär i bloggen, men what the f-ck.

Jag har lite ångest... Jag vänder ut och in på mig själv, ena delen skriker "JIPPI", andra delen "NEEJ gör inte så!" Vilken ska man lyssna på? Vilken del ska man ty sig till? Det är så svårt och så förvirrande. Allting delas itu och jag vet inte vad jag ska göra, eller vem jag ska vräka ur mig till för att få hjälp att lugna ner mig. Min värld kan väl inte gå under om någonting händer? Eller?

Jag tror inte på mig själv i dessa stunder. Jag tvivlar så jävla mycket, rent ut sagt. Jag vrider och vänder på varenda del flera 1000 ggr om. Ändå funderar jag på att jag inte vill ha de som de är annars. Eller är det andra som gör det kanske? Jag tror inte att jag lyssnar på mig själv, jag gasar på. Men jag då? När ska jag lyssnas på? Jag vet att jag måste bli som andra, normala, människor. Men om jag själv inte är redo, ska jag ändå göra tvärtemot vad min kropp säger mig då? Ska man lyssna eller gasa på ändå? Jag undrar....


Jag skulle behöva Dig nu. Hjälp mig!

Nä, ursch och fy vad jag är tråkig nu. Stop.
Jag har iallafall ränkat matte idag. Gick sådär. Men jag ska kämpa vidare =)

Nu ska jag försöka sova med all denna förvirring...
Vi hörs /Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0