Hjältehunden från New York.

Den ska jag titta på nu ikväll innan jag somnar. Jag är trött och de är så skönt =) Känns som att jag börjar få ordning på min sömn och dygnsrytm, härligt! Det gäller bara att hålla dehär nu. Det enda som fattas är ett jobb, pengar och ett körkort. Men det kommer de med... Har lite saker på G som jag verkligen hoppas på =)! Så, håll tummarna!

Imorgon ska jag vara hundvakt till min kusins hund. Eller ja, hela familjen... Men jag tänkte ta med honom ut på en långpromenad! Det är så fruktansvärt skönt att promenera och nu ska jag hålla vid detta! En promenad varje dag, punkt. Som det känns nu så kommer det gå strålande =)


Jag har massor med tankar och idéer i huvudet just nu. Både bra & dåliga, haha. Men det är skönt, faktiskt. Jag är taggad just nu och det är bra. Men jag är stressad över skolan. Jag vet inte vad jag ska ta mig till? Ingenting är färdigt ännu, jag har inte ens fått alla uppgifter. Jag känner att massvis av stress och oro läggs till skolan, just för att jag ingenting vet... Jag väntar på mailen och hoppas innerligt att dem kommer snart. Matematiken är totalt off. Det måste jag verkligen ta tag i, likaså idrotten (skriva ner det jag gör m. reflektioner) och jag måste även bli bättre på att ta min vilopuls, så jag kan skriva de där förbaskade diagramet.

Aja, det blir bra tillslut. Jag är ju faktiskt kanske klar i mars!
Men jag har börjat fundera, vad ska nu vara min ursäkt till att få åka dit lite titt som tätt? Kommer folket där fortfarande vilja träffa mig, när skolan faktiskt är totalt över? Det hoppas jag. Jag vill åtminstone träffa dem, så nångång kanske man kan tvinga sig på ett besök? =) hehe. För, jag kommer ju aldrig glömma dem, även om jag lägger av med skolan. Aldrig. Och jag hoppas ändå att dem känner desamma....


Nog med tankar. Nu ska jag slå på filmen, sen ska jag sova. Det blir upp tidigt imorgon igen!
Kram & gonatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0