Gräsö!

Japp, nu sitter jag på bussen på väg till Öregrund =) Därifrån tar jag färjan över till Gräsö! Ska bli skönt att få komma ut i "skogen". Kanske tar mig en promenad imorgon ute på ön, vore mysigt!

Jag älskar min dator och mitt mobila bredband sånna här gånger, när man har en lång bussresa och inget annat vettigt tidsfördriv att göra. Jag är framme i Öregrund kl. 16.55, dvs om lite mer än en timme. Hoppas på att det blir lite mys idag, kanske med någon god mat, de skulle sitta fint! =)

Innan jag satte mig på bussen hit träffade jag Carro för första gången, riktigt trevligt! Dock var jag nog inte den roligaste idag, förlåt Carro =) Vi får träffas igen, tycker jag! Kanske på torsdag då??

Hm, nu ska jag kolla vidare här på nätet lite, medans datorn fortfarande har kvar batteri.
Vi hörs! =)

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0