Gränby Centrum.

Idag har jag sprungit omkring med Mimmi på Gränby C, vilket var roligt =) Kändes skönt att umgås igen, var ett tag sedan. Hon shoppade hejvilt och jag följde efter som en svans, privat shoppingguide ungefär =)

Dem hade mycket fint i affärerna nu. Men utan jobb blir det inget inhandlat. Sen kom min dåliga självkänsla på besök, vilket var mindre roligt såklart. Jag ska helt enkelt inte gå i affärer! Det är de sämsta jag kan göra, så länge jag ser ut såhär! Den dagen jag har pengar och kan köpa mig fina kläder, den dagen då jag kan bära upp fina kläder på min kropp, då kan jag gå in i en affär igen. Kanske man ska prova den där äppel dieten? =) hehe.

Nejdå, jag ska träna! Så typiskt att det kostar pengar bara. Jag måste ha ett jobb.

Men de gör mig lite ledsen att jag aldrig får något. Blir troligen ingenting som personligassistent heller. Ibland undrar jag om man ens är duglig till nånting? Det är tröttsamt. Ingen har varit arbetslös så länge som jag! Det tär på mig att inte göra nånting vettigt. Men de verkar inte spela någon roll hur mycket jobb jag söker. Jag får ju ingenting iallafall.


Hej dåliga självkänsla, hej & välkommen!
Ryck upp dig!



Nu ska jag sätta mig och läsa lite ur boken.
Vi hörs senare igen...
KRAM 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0