Fy skäms på mig!

Ja, fyyyy skäms!
Jag skulle ju räkna matte ikväll, hur många mattetal tror ni att det blev? Hm, noll. Har inte ens öppnat boken ikväll. Det är INTE bra... Men jag gick nyss in på mailen och såg att jag hade fått ett fint mail. Jag blev så glad, hela jag. Fick sådan styrka helt enkelt. Jag är lyckligt lottad! Nu är det matte som gäller ihelgen =)

Men imorgon ska jag umgås med Vickan & Fredrik. Det blir shopping (för deras del dock) och för mig blir det att hänga på som en svans, som vanligt, haha. Men det ska bli härligt att komma ut ändå =) Får se om jag sover där till på fredag eller om jag åker hem efter att vi varit på stan. Återstår att se...

Känns nästan som att jag måste hem iallafall. Måste städa och tvätta kläder (som jag skjutit upp ett bra tag nu) och dessutom vore det bra att prioritera lite matte där på kvällskvisten imorgon. Eller vad säger ni? Ja, tack. Nåväl, morgondagen får helt enkelt visa vad som händer.

Nu ska jag slå på en film och sedan sova. Ska upp i hyfsad tid imorgon, ringa läkaren och sedan dra till staden.
Vi hörs! Gonatt på er allihop!
Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0