Fullspäckad dag!

Idag har varit en BRA dag! Nästan inge telefon, i stort sätt ingen dator (bara några få sekunder tills nu) och dessutom stall & promenad! Helt j-vla underbart! Äntligen kände jag mig som mig själv =)

Klev upp vid halv 7, käkade frukost och gjorde mig iordning för stallet. Åkte dit, fodrade/släppte ut hästar, mockade, red, sopade & donade. Det blev en ridtur på ungefär 1 timme på Stjerni, tillsammans med Eva & Fengur, ute i skogen. Det var riktigt mysigt, men väldigt kallt om fötterna... Men, helt klart värt det!

Sedan kom jag hem, fikade lite. Mimmi kom hit och jag fick vara hundvakt till Raylie (?!). Städade lite och gick sedan ut på en 30/40 minuters promenad med hunden. Gick förbi John Hickeys stall, j-vlar vilka fina hästar han har! Ståtliga och vackra. Gården såg också riktigt trevlig ut =)

Efter promenaden fick vi besök hit så jag satt och surra ett bra tag, Mimmi kom även tillbaka och vi fick en hel del skratt =) Alla åkte hem och vi (allihopa här i huset) åkte till Hobo, tror jag de hette, och surrade lite.


Idag har jag fått in en massa idrott också, känns ypperligt!
Men nu är jag j-vligt trött, så jag ska nog sova snart. Ska upp tidigt imorgon med, vi ska åka till farmor och hälsa på, sedan blir det en sväng på stan, handla lite osv.

Nu kallar sängen på mig! Gonatt!
Ja, jag vet... Blev mycket flummigt inlägg nu. Skyller på att jag är trött som sjutton! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0