Förresten...

Linda! Jag vet nog vart du menar att det finns "liv i luckan" =) Och jag måste få säga att jag saknar det livet. Alla skrattattacker, alla stunder med djuren, alla mysiga spelstuder, alla flummiga saker som de pratas om, allt musik lyssnande, allt bak & stök =) Helt enkelt, allt som jag upplevt med dig och din familj. Det är minnen för livet! Och jag önskar att jag bara kunde sätta mig på planet och uppleva allt detta igen, varje dag. Utan att det skulle kännas svårt att åka upp. Jag önskar att jag bodde närmare dig, eller du närmare mig.

HAHA, jag minns en gång hemma hos er när jag skulle leka häst =) Jag skulle tölta med höjd rygg och fin form + höga lyft! Jag måste ha sett knäpp ut, haha. Och det var faktiskt ganska så svårt att uppfylla en 8:a!

Jag minns också alla krig vi haft, haha! Med chokladpudding, vatten, grädde & rispuffar! =) Speciellt minns jag gången då vi kombinerade grädde och vatten, haha!!! Oj oj, vilka skratt! Och vilket klet =) Dusch, ja tack! =)

Och... Alla gånger vi åkte till stallet på morgnarna när DJ stod i Gällivare! När vi lyssnade på rix morgon zoo och skrattade till deras totalt sjuka skämt =) När vi fikade & snackade gojja i stallet medans vi hörde hästarna tugga sin mat.

Gången jag tog hand om huset och djuren när ni var borta! Då Otra skadade sig och vi åkte till Boden efter en hel natt vakna, då du och Emma kommit hem sent. Kaffekopp efter kaffekopp för att hålla oss vakna. Hela resan var galet rolig (trots omständigheterna). Jag säger bara Sibylla, så vet du nog vad jag pratar om!

Och att bara inte tala om alla dagar i Påläng, när jag ringde och sa att jag ville tillbaka.. Vips så var jag där! Åh, du anar inte hur många minnen jag har med dig. Cykelturen när du och Anna var ute och red och jag inte vågade erkänna att jag var sur, haha. Så underbara stunder!!!


HELT ENKELT, JAG SAKNAR ER AV HELA MITT HJÄRTA!!!!!

Kram =) /Frida

Kommentarer
Postat av: Linda

Jamen där ser du att allt är inte bara ros heller; det finns lite ris med (alltså inte rispuffarna jag syftar på)! ;)

Oj. Lillo vaknade precis. Jag tänkte bara skriva att visst var det Mix Megapol? Med Adam och Gry? Eller är jag alldeles häck väck vällingsäck? Morgonzoo har vi väl inte haft i Gälka/Mampa?



Tjingtjong

2009-02-06 @ 10:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0