Fettisdagen!!

Och jag har ätit en semla nu på kvällen...


Det var riktigt gott. Men jag skulle ju inte äta sånt här onyttigt. Men en gång per år måste man väl få åtminstone en semla? Det är ju en slags tradition trots allt. Kanske gnepig tradition iofs.


Ikväll har jag mailat till skolan, så jag hoppas på att få svar imorgon. Måste få veta hur de blir nu känner jag... Känner mig så stressad, som jag nämt i tidigare inlägg.

Hm, händer inte så mycket annars, eller ju egentligen hur mycket som helst. Men inget nämnvärt direkt. Väntar också på att läkaren ska ringa. Ja, de är mycket väntan nu och jag verkligen avskyr det. Men vad ska man göra? Finns inte så mycket att göra, bara gilla läget och fortsätta vänta...

Längtar och väntar grymt mycket till nästa helg då syrran och jag ska umgås <3

Har även varit tvungen att skjuta upp gastroskopin till 9:e mars för att jag ska kunna få skjus fram och tillbaka. Kan vara skönt att slippa åka buss efter undersökningen kan jag tänka mig... Så den 9:e ska jag genomgå den där obehagliga skit undersökningen.


Hur som helst, de rullar på och mina idéer jag har hoppas jag ska bli verklighet snart. Tills dess = hemlighet =)

Kram & Gonatt!
(Nu ska jag kolla på medium snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0