(!!!!)

Gah, jag blir tokig! Vaknade halv åtta, döttstrött! Klev ändå upp och gjorde mig klar för att åka in till Vård C. När jag gick till bussen, så ser jag hur bussen kommer ute på vägen (för tidigt!), så jag börjar springa och fiftar med armarna, men den dumma busschaufören åkte förbi. Trots att jag inte var långt från vägen! Jag blir så less på bussar som kommer förtidigt och som dessutom inte kan stanna i några sekunder och vänta när dem ser en människa vifta hejvilt för att försöka få komma med! De är dessa bussar man stöttar varje månad med en hutlös summa, fyfan! Där pratar vi låg kundkänsla.

Nu går nästa buss tio över tio, vilket betyder att jag kommer vara på Vård C tjugo i tolv! Attans...

Nåja, nu sitter jag och väntar på att Vård C ska ringa upp mig. Tänkte höra när dem har lunch, onödigt att åka dit om dem ändå har lunch när jag kommer fram... Isåfall åker jag i eftermiddag istället.

Vilken bra start på dagen, verkligen!
Men den blir förhoppningsvis bättre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0