..?

Jag tror nästan att jag har blivit beroende av att skriva och att blogga. Kanske inte riktigt samma beroende som vissa har av droger, men jag skulle tro att det är åt de hållet iallafall. Nuförtiden skriver jag mer än vad jag någonsin gjort, både på bloggen och i min skrivbok. Jag älskar det, de är underbart! Det finns inte något bättre sätt att få ut sina tankar på. Den som uppfann bokstäverna, orden & meningarna, måste ha varit en oslagbar människa. Idag förs allt i skrift och en vacker dag ska jag skriva kring viktigare saker, än vad jag gör idag.

Jag har även börjat läsa igen. Det var länge sen jag läste mycket. Förut läste jag massvis, men det är så skönt att äntligen läsa igen. Just nu läser jag "Lekrummet" av John Connor. Det är så bra. Har ni inte läst den, så borde ni faktiskt göra det! Helt klart värt tiden.

Just nu har jag så mycket känslor i mig. På ett sätt är det härligt, jag lever! Men samtidigt kan det vara obehagligt, för känslorna får inte styra mina beslut, dem får inte göra det! Då blir allting bara snevridet och fel. Det gäller helt enkelt om att ha kontroll. Kontroll över livet och allt som hör till.

Jag är stressad över skolan, över matematiken. Men det måste gå!


Onödigt inlägg dehär blev, precis som dem andra, men jag gör ett försök senare igen =)

/Frojl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0