Djuren.

Idag klev jag upp ganska tidigt, halv nio. Kom nyligen in igen, har varit ute och fodrat + vattnat alla djuren här ute, kossorna, hästen och fåren. (Okej! Jag har inte vattnat dem, bara gett dem vatten).

Nu blir de en liten brunch med fil och kaffe! Funderar på om jag ska ta mig en promenad sen, får se... Annars blir det städning i huset innan vi lämnar det ikväll.
Jo, inatt kändes det som att vi tältade ungefär, jag höll på att, ärligt, pissa på mig av skratt =) Jag, min faster och två av mina kusiner delade säng, en dubbelsäng, och jag kan ju säga att vi låg där som ihopknölade köttbullar!! Men fick iallafall lite sömn, förutom att hunden låg PÅ mig halva natten och sov. Hm.....

Förövrigt måste jag verkligen tänka på vad jag äter. Jag måste vara snäll mot min mage, för nu mår den inge bra. Har ätit alldeles för mycket onyttigt igår!

Nä, nu blir de kaffe o fika!
Tjingsolong =)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja jag har promenerat med hundarna upp till din mams å paps. Fick mig en kopp te och underbara kanelbullar, mums.

Sitter nu hemma å kollar Cesar Milan, ska bara ta det piano ikväll, vi hörs

2009-02-16 @ 15:43:55
URL: http://www.midnightfantasymadmax.zoomin.se
Postat av: Linda

Åh, jag såg minsann Midnightfantasys nya underverk häromda´n! Vilken sötis!



Jag ska testa blogga igen. Jag glömmer alltid bort lösen och sådant men kanske det funkar nu? hm



2009-02-16 @ 16:09:23
URL: http://[email protected]
Postat av: Linda

skrev ju fel (redan!!)!

2009-02-17 @ 08:47:51
URL: http://lhindah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0