Blä dag, helt enkelt.

Idag skriiker min kropp NEJ.

Vaknade jag först vid nio och upptäckte att min käke hade låst sig, vilket gjorde ont som sjutton + att min arm var bortdomnad, så jag bestämde mig ganska snabbt att försöka somna om, vilket jag också gjorde. Vaknade vid elva igen och inget var förbättrat. Klev upp ändå, hela kroppen var allmänt konstig. Kunde knappt få i min nått p.g.a. käken. Skakade som f-n, mådde illa och var helt lealös. Ögat var rödsprängt och jag orkade knappt lyfta en sked. Kände/känner mig totalt svimfärdig.

Jag hatar sånna här dagar.
Tänk om man ändå visste vad problemet var. Eller ja, på ett sätt vill jag inte veta, men ändå...

Ja, som ni kanske förstår så blev det ingen promenad. Och det irriterar mig, det gör mig förbannad. Jag vill ju, verkligen! Är rätt trött på att kroppen ska skrika på dehär viset =/ Men det blir väl bättre, hoppas jag. Men ibland känns det lite för hopplöst.


Nu ska faster hyra filmer som vi ska glo på ikväll. Mimmi ringde och ville ha mig dit ikväll, men jag kan inte ta mig dit på nått sätt. Annars vore det ju förstås trevligt att umgås lite.




Orkar inte skriva mer... Återkommer.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0