Alone

Jag är ensam
Vad har jag här? Visst, jag har några få vänner här och där, runt Uppsala. Men hur ofta träffas vi? Ja, nästintill aldrig. Det händer  då och då att vi gör något tillsammans, går ut eller liknande. Men jag vill inte vara ensam längre, jag behöver fler sociala kontakter (dem behöver inte vara dem bästa, bara jag har någon jag kan träffa och umgås med ibland) och jag behöver säkert mer kärlek också.

Jag är trött på att sitta hos min faster dag ut och dag in, för att ibland åka till stan och gå på möten, gå till läkarn eller tandläkarn. Jag är så uttråkad och det gör mig less. Jag behöver göra något. Jag behöver träffa folk. Jag behöver prata om saker som egentligen kanske inte spelar någon roll. Sånt som man pratar med folk om, helt egentligen obetydliga saker.

Nä ursch, det måste vara sjukdomen och all tristess som gör mig såhär nere. Det suger ork av mig att inte göra någonting vettigt, jag vill helt enkelt ha en mening med någonting jag gör. Jag behöver svammla, skratta och prata om oväsentliga saker. Jag behöver vara social, åtminstone lite oftare än vad de blir nuförtiden.

Jag blir galen av ensamheten.
God Natt!

Kommentarer
Postat av: malin

då kanske de är vi som ska umgås ! läs min blogg :)

2009-02-04 @ 13:20:33
URL: http://minsonelias.blogg.se/
Postat av: Linda

Det blir nog bättre... visst livet är ju lite sådär emellanåt. ett jobb gör ju, oftast, att allt blir mer socialt under dagen/veckan. Men möten och sådant ja det är ju livet i ekorrhjulet ;).



Herreminje... du har alltså långtråkigt. Jag vet var det är mer liv i luckan!! :)

2009-02-04 @ 15:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0