5/2-09

Idag är det en "slappdag". Drömde en ganska komisk dröm inatt. Jag var på ett hästlopp, inte trav, inte riktigt galopp heller. Men det var en stor travbana där hästarna skulle springa fort, mycket fort, med ryttare på sig. I loppet innan mig tävlade några kompisar, de gick undan i världens fart och 5 stycken voltade med  sina hästar. Sen var det min tur och precis innan start fick jag veta att jag skulle rida en annan häst. En häst som bara ridits ett fåtal gånger och som aldrig hade tävlat. Men, precis när jag loppet skulle starta ringde Therese och väckte mig =) Haha.

Och du, Cami, ska man verkligen leva sina drömmar undrar jag nu?

Ja, det var nog det roliga jag hade att berätta nu för stunden skulle jag tro. Men jag återkommer, ska kolla lite på tv nu och datorn har snart slut med batteri, så det är nog bäst att avsluta innan den dör =)

Ha en bra dag!
KRAM



Innan jag går tänkte jag bara visa er denna underbara bild på min underbara systerdotter =) Visst är hon sötast i världen? Min pingla..! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0