1:a april smäller det!

Vilket skämt! Eller nej, det är inget skämt! För då ska jag vara på Dille i Östersund och gör mina sista prövningar =) Det känns bra, men f-n vad nervös jag blev och stressad! Nu gäller det att INTE ligga på latsidan längre. Plugga Frida, plugga! Matte, matte, matte.... Tragla! Yeh, here I gooo!


Förövrigt så brann hotellet som jag och syrran skulle bo på i Eskilstuna ner inatt. Som tur var så såg mamma det på nyheterna tidigt i morse, så syrran ringde och bokade rum på ett annat hotell =) Sikken tur! Annars hade vi kanske inte fått någon plats, för jag kan ju tänka mig att alla kommer vara ute efter en ny hotellplats nu. Känns iallafall underbart att det löste sig, det värsta som kan hända nu är väl att flygen strejkar så inte syrran kan komma. Det skulle inte förvåna mig direkt, ingenting går som på räls.

Idag ska jag bara vara hemma och vara barnvakt, medans min faster kör hennes man och min farmor till fygplatsen. Dem ska få åka till England... Fuskit =) Men jag ska sätta mig och tragla med matten ikväll, när jag ändå har tid.


Vi hörs senare!
Kram
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0