WIIEHO

G = Idrott, datakunskap och matte! :'')

Det är så underbart. Jag blev så lycklig när jag såg att jag hade fått godkänt i matten, fyfan vad jag hoppade och stutsade omkring =) Kroppen skakade av lycka. 4 års kämpande och nu aldrig mer igen!! Det är en obeskrivlig känsla!

Idag har jag enbart gjort ingenting! Inte tänk på någon skola överhuvudtaget, så skönt! Men imorgon ska jag nog åka till skolan och tänkte försöka fixa de sista uppgifterna till ett slutbetyg =D Sen är det bara lite praktik som fattas =) Men det fixar sig!


Nu ska jag kila vidare, ska ut med hunden, sen fika och sen SOVA =D

Tjingeling.
Hurrni, tack för att ni finns vid min sida <3 =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Nice! Vad härligt! Snart i mål! :) :) :)

2009-04-04 @ 14:32:48
URL: http://lhindah.blogg.se/
Postat av: Josefine

nu har jag också en blogg Frida Läs gärna :D

2009-04-05 @ 19:19:33
URL: http://karinjosefinenordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0