Sista kvällen

I Östersund, för den här gången. Imorgon bitti beger jag mig vidare till Uppsala och nu ska jag ligga i sten hårt, så fort jag kommer ner, och fixa ett sommarjobb. Har även suttit och tittat lite på körskolor och det är inte så dyrt som jag trodde på vissa. Nu gäller det att ge gärnet och det ska jag göra.

Planerna på att söka skolor kommer också de också sättas fart med. Känns bra att jag har några mål med det jag gör och ska göra i framtiden. Det har jag kommit långt med nu!



Men just nu är jag mest glad över att få vara här. Jag njuter varenda sekund. Östersund har verkligen satt sin plats i mitt hjärta, och det känns så bra att veta att det alltid kommer att finnas där inom mig. Och kanske jag en dag flyttar tillbaka hit, det vet man faktiskt aldrig =)




Hm, jag har egentligen inte så mycket att säga, mer än att jag känner mig bra =) Men nu ska jag gå ut och ge hästarna kvällsmat. Seee you!!

Kommentarer
Postat av: Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-10 @ 01:10:14
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0