Ointressant

Jag känner att mitt liv är ganska så ointressant just nu. Såväl min blogg. Jag har inte riktigt något sug på att blogga vilket säkerligen har märkts/märks.

Hursomhelst, idag är det riktigt fint väder här! Så jag har först varit ute på en promenad, sen suttit ute och solat lite. Efter det städade jag huset och gick ut på ännu en kort promenad. Vi skulle gå en längre promenad, men vi fick skjus hem så det sket sig. Ikväll blir det iallafall film med kusinen och lite onyttigheter som godis och coca cola. Inte bra! Men ibland måste man väl få unna sig? Trots att jag ska SLUUUUUUUTA. Tänkte att jag skulle sätta upp ett eget litet träningspogram åt mig, vad tror ni om det?

Idag har jag förövrigt sökt jobb på Willys, till sommaren. Ringde dit och dem sa att det behövs folk, så jag hoppas att jag får jobb där. Vore kanon! Då har jag råd att ta körkortet och allt =)


Åh, jag vet inte vad jag ska skriva. Känner mig ganska tom.
Men jag återkommer med mer när det kommer.....

Kram Frojl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0