Lugn & ro + film

Igår och idag har jag haft lugna och sköna dagar. Vi har kollat lite filmer oså, mys! Annars händer det inte så mycket, jag har lämnat plugget en hel del och sidan ihelgen, bara gjort litegrann.

På tisdag är det sista dagen som jag, förhoppningsvis, sätter min fot på skolan (med pluggsyfte!). Det känns helt otroligt, samtidigt känns det hemskt. Dille är ju saknat. Men jag får åka dit till studenten och fira vännerna =) Och i sommar lär jag ju åka och hälsa på lite folk här uppe. Tur att man har dem kvar iallafall =) Hehe.


Jaaa, ganska dött annars. Förutom att det är påsk snart och då blir det grillning med Vickan & folk =)
 






Tänk; Förhoppningsvis har jag ett slutbetyg om mindre än en månad! Fantastiskt va? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0