Högskolor!

Nu har jag sökt högskolor! Shit, tänka sig =) Känns bra och nu återstår bara tiden att visa vad som händer i framtiden. Är meningen att jag ska plugga så kommer det kännas perfekt när den tiden kommer. Känns helt okej nu =) Men det är så svårt att hitta något som verkligen passar en. Jag känner att jag skulle vilja plocka massa olika ämnen från massvis av program för att lyckas få ihop det jag vill ha! Jag vill ha mitt eget och de kanske ställer till det lite, men men... =)

Nää, nu ska jag sova för det blir en tidig morgon imorgon!
Jag vet att jag uppdaterar allt för sällan här, men nu har det varit mycket den senaste tiden med skola, allergi, astma osv. Men jag ska bli bättre nu igen, JAG LOVAR =)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0