Uttråkad & Trött.

Ja, jag är riktigt trött och uttråkad. Lyckades, även tröttheten, ta tag i mig själv och åka till stallet.
Vi red ut, jag och Josefin, jag red Fengur. Han gjorde många framsteg idag! Det finns hopp.. =)

Ja, som sagt är jag väldigt uttråkad så här kommer en sådan där tråkig lista med massa frågor och svar:


Namn: Frida Maria Bolin
Piercingar: Läppen
Tatueringar: Ingen än
Längd: 177 cm (?)
Skostorlek: 39/40
Önskar du att du bodde någon annanstans: Jag vet inte, vet inte riktigt vart jag vill bo
Tänker du på självmord: Nej =)
Tycker andra att du är attraktiv: Kanske...?
Dricker du: Ja, ibland
Använder du droger: Nej och jag skulle aldrig göra det heller!
Röker du: Nej =)
Vilket shampoo använder du: Olika, det jag har råd med!
Vilken parfym använder du: Har ingen just nu =/
Vad är du rädd för: Att bli lämnad ensam
Gillar du att tvätta: Nej, inte direkt men det måste ju göras
Gillar du Berg-och-Dalbana: JA


SENASTE..

Film du hyrde: Minns inte, men det var med syrran iallafall
Film du köpte: In america - SKITBRA
Låten du lyssnade på: Julmusik, vet inte vad låten heter
Låten du hade på hjärna: Last Christmas
Låten du laddade ner: Har inget nedladdningspogram =/ Men om youtube räknas så; Som en riktig man
Personen du ringde: Maggan
Tv program du tittade på: Idol
Personen du tänkte på: Syrran

FÖR ELLER EMOT...

Långdistansförhållanden: Emot, skulle nog inte klara av att träffas så sällan
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Konstig fråga, alla val är ju upp till var och en men jag skulle inte ta mitt liv
Att använda droger: EMOT!
Sex före äktenskap: För
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För

FAVORIT..

Mat: Linda W´s flygande jacob!!!!! MUMS
Låt: Har ingen direkt favorit, tror jag
Sak att göra: Vara i stallet och bara mysa
Sport: Handboll såklart
Dryck: Vatten
Kläder: Mjukisbyxor och en härlig huvtröja
Film: Minns inte namnet!!
Bil: Minniminni är söta, men kanske inte direkt en favorit

HAR DU NÅGONSIN:

Gråtit över en pojke: Ja
Gråtit över en flicka: Ja, finns många vänner man gråtit över och även djur
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Nej, kan man väl inte påstå =)
Blivit arresterad: Nej

ANTAL..

Gånger du varit kär: 1
Gånger ditt hjärta brustit: Brustit och brustit, ledsen har man ju blivit ett x antal gånger
Killar du kysst: Håller inte direkt räkningen
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Några gånger, 6 gånger kanske?
Ärr du har på kroppen: 2

VAD/VILKET:

Ska bli skoj: Att förhoppningsvis åka till Norge nästa år
Ska inte bli skoj: Vet ej, men det är ju inte kul att vara arbetslös...
Sparar du till: Skolämnerna som jag ska läsa upp
Väntar du på: Att telefonen ska ringa
Pålägg som gäller: Gurka!
Dagens dryck: Vatten

SENASTE..

Personen du fick mail av: Rektorn på Dille
Personen du fick brev av: Uppsala Kommun
Personen du fick sms av: Maggan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Sist jag var i Gällivare, tror jag
Saken du köpte: Tröja och leggings från Gina
Du hade kul: I fredags med Sofie, hennes syster och några till
Hur tidigt stiger du upp: Väldigt olika
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: SOOOOOOOOOOOVA
Är du seriös: Ja när det är behövligt och kanske lite för ofta ändå
Vad är du allergisk mot: Katter, litegrann, men inte dödligt
Var har du ont: Var har jag inte ont? Just nu, mest i nacken och skuldrorna
Använder du hårspray:  Ibland
Kan du stå på händer: Har inte provat på länge, men förut kunde jag
Favorit serie: Vet ej, är inte direkt en tvfantast

Håkan Hellström eller The Ark: Svårt, vet ej beror på humöret
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Bright Eyes
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Ibland
Är du glad nu: Hyfsat, trött bara
Var du glad igår: Lite till och från
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Inte vad jag kan komma på =)
Vad dansar du till: Det mesta, om jag dansar
Stockholm är: En rolig stad att åka till ibland
Göteborg är: Härligt men ingenting för mig
Kan du sjunga: Haha nej verkligen inte
Mer värt än guld: Hästarna och dem som jag håller nära hjärtat =)
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Island

Ja, då var den listan klar. Nu ska jag försöka hitta på något annat, kolla löshår på tradera kanske?
Bilder från Gävle kommer i veckan (dum som jag är så glömde jag ju kameran där....)

Ett mer vettigt inlägg kommer imorgon.
Se you! /Frojl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0