Plugg, plugg och plugg.

Jag & Penny, hos Maggan, saknad!



Saknar det, väldigt mycket. Men snart är jag där och hälsar på igen...

Nu har jag skrivit en hel del på Samhällskunskaps arbetet, det kommer nog bli mitt absolut längsta arbete någonsin.
Fast det är ganska svårt, även fast det verkade lätt. Det gäller att välja ut rätt saker att skriva om, så att det inte blir allt för detaljerat. Sen skulle jag som skriva ett brev till mig själv, men jag tycker att det låter mer som att jag skriver om mig själv till någon annan... Får skicka in början till läraren, och få lite feedback, helt enkelt. 

Men hur som helst så ska jag ta och hoppa in i duschen snart!
Sen ska jag plugga lite till.... Så det blev en snabbvisit här på bloggen.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0