Östersund.

Ja, nu fick jag en sådan där våg av saknad igen. Det är lite skrämmande att de aldrig försvinner. De håller sig bara borta någon dag och när man minst anar det kryper saknaden fram igen...

Jag kommer alltid sakna den delen av mitt liv och jag tror inte att det finns ord som kan beskriva hur j-vla mycket jag saknar den staden och en del av folket där. Det är rent ut sagt obeskrivligt.


Men imorgon ska jag plugga som en tok! Så jag kan åka dit i januari och klara alla prov + att fira Maggan (och mig själv på ett litet hörn). Men innan dess ska jag försöka åka till Norge (Oslo), har blivit antagen till Arbetsintervju på islandshästgården där, så om pengarna rullar in tänker jag åka dit =) Känns super bra! Men som vanligt lite kluven när det väl kommer till kritan...  Men, de är en prövotid på 3 månader och trivs jag efter dem månaderna så tänker jag stanna kvar =) Nu gäller det bara att hålla tummarna så att jobbet blir mitt! Så gott folk;
Håll era tummar stenhårt!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0