Östersund imorgon. Uppsala lördag.

Ja, imorgon sätter jag mig på bussen till Östersund, framme hos Maggan vid åtta och där ska jag sova och på lördag morgon åker jag vidare till Uppsala. För nu är det bokat & klart, klockan två på lördag ska jag träffa dem! Delen av pappas släkt som jag alltid drömt om att träffa. Det ska bli underbart, ja.. mer än så tror jag till och med.

Men jag måste säga att det är lite tungt att lämna Gällivare denna gång... Jag har ändå haft det bra. Jag har umgåtts med Linda m. familj så mycket och det finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag saknar dem. Jag var hos dem ikväll och kom hem till mamma o pappa för inte så länge sen, jag ville inte åka därifrån. Jag vet ju aldrig när jag kommer träffa dem igen. Och syster & att inte tala om Keely... Mosterspingla. Åh, fan. Men nu kan jag glädjas åt att jag har dem här och att det faktiskt har varit helt okej att vara här uppe. De har sina nackdelar, men denna gång tog de bra delarna över och det är jag så fruktansvärt glad över. Jag har gjort så mycket roliga saker denna veckan här uppe, jag har umgåtts med folk som jag verkligen gillar. Sådana som känner mig ut och in och som inte finns någonannanstans än i Mbgt/Gve. Folk som betyder så mycket och som alltid finns där. TACK TILL ER <3

Sen har jag ju spelat handboll idag, precis som på gamla goda tiden! Nostalgi.
Gick kanske inte så super bra och de hela slutade med trasig handled, blodblåsa och nageltrång. Fast, det var helt klart värt det. Jag älskar handboll.

Vet ni, ibland funderar jag på varför jag kämpar emot allt och inte med allt...
Hur som helst så kommer bilder ut här nån dag, bilder från denna nästan helt underbara veckan, med ridning, skratt, gråt, handboll, dop, julmat och tomtar. Jag ska bara få ordning på min sega dator först.

Men nu ska jag packa för att resa iväg igen. Hem till Uppsala, med mellanlandning i Östersund <3
Vi hörs snart igen! Lär berätta hur träffen med släkten gick sen =)

KRAM FROJLAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0