Ojoj.

Vilken dag! Tror nästan att detta är den sämsta dagen på väldigt, väldigt länge.
Men detaljer ska vi inte gå in på =) Som tur är så har jag ändå dem där underbara människorna som jag vet alltid finns där när det krisar och behövs. Det är en fanastisk känsla och jag är lyckligt lottad som får känna den.  

Tack för att ni finns, för att ni lyssnar och jämt ställer upp. På grund av er blir min tillvaro genast mycket mer underbar, och jag kan klara allt. Jag älskar er & jag saknar er av hela mitt hjärta <3 Vad som än händer i framtiden ska jag förevigt ha er kvar i mitt minne. Varje dag går tankar till er och varje dag hittar jag min energi tack vare att jag vet att ni alltid finns där om jag behöver backup. I ord kan jag inte förklara min tacksamhet. Finns inga andra som kan peppa mig så mycket som ni. Jag är evigt tacksam.

Ja, det var dagens snälla ord och därmed hittills dagens höjdpunkt.
Men jag åker snart iväg och hälsar på Eva i Stockholm, det ska bli härligt att få träffa henne igen och samtidigt shoppa loss i huvudstaden. Sätter mig på tåget 21.09 ikväll, sedan är jag framme 21.49 om jag inte missminner mig. Och morgondagen återstår i shopping för hela bunten! Julklappar och något fint till mig själv också såklart. Det anser jag mig vara värd just nu, faktiskt.

Det är 13e december idag, vilket innebär att det är en månad kvar till min 20 års dag och endast 11 dagar kvar till julafton. Och ännu är det ett frågetecken kring de. Julen i sig ska bli mysig, hoppas jag. 13 dagar kvar tills jag får träffa andra delen av pappas släkt, förhoppningsvis. Och det är dehär som får mig att blicka framåt. Jag är åtminstone glad att jag har saker att se framemot, för hur de än är så finns det nog dem som inte har någonting att fästa blicken på och då blir de ju genast mycket svårare.

På tal om någon lite mer inte-jag-grej så var det ju idol igår. Och jag har nog blivit lite blödig på senaste tiden, grät mig igenom hela pogrammet i stort sätt, haha. Så fint det var alltihop och både Alice och Kevin var super. En värdig vinnare i år och en värdig tvåa såklart. Idol är ett underbart tidsfördriv och ett underbart pogram. Vad skulle man göra utan alla tvpogram när ingenting annat fungerar som det ska? Det är bra att de finns, positivt tänkande!




Nä, nu ska jag inte snacka gojja här nåmer. Ska packa mina saker som jag ska ha med mig till stockholm och sedan ska jag åka! Ha en trevlig fortsatt helg - för det ska jag ha!! =)
Kram på er! /Frojl


Ps. Jag säger bara en sak; En gång dillebarn, alltid dillebarn Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0