Gävle imorgon.

Imorgon ska jag sätta mig på tåget till Gävle och hälsa på Sofie. Jag ska åka lite tidigare och träffa Malin & hennes son Elias :) Vi ska åka ut till Valbo köpcentrum och handla lite, äta lite gott och bara ha myspys. Det var evigheter sedan vi sågs sist, 2 år kanske? Eller mer? Hur som helst ska det bli kul och träffas igen, och att få se lilla Elias ska bli spännande :) www.eliasmamma.blogspot.com kika där! Malins blogg.

Förövrigt har jag varit på stan en sväng idag. Inget intressant som hände, gjorde dock en gjutning av mina tänder, till bettskenan som jag ska få. Men han hade inte ringt till reumatiologen, typiskt! Jag som nånstans hoppades på att han skulle ha ringt. Det hade varit skönt att veta vad som händer härnäst, men de är väl så dagens sjukvård fungerar = SAKTA!

Jag går och funderar lite kring julen nu, ska jag stanna här eller åka till Gällivare? Det vore underbart att se Keely när hon träffar tomten första julen, då hon faktiskt förstår vad som händer. Det vore underbart att kanske få rida någon häst en sväng tidigt på julaftonsmorgon, som jag brukar göra när jag är där uppe. Men samtidigt känner jag mig sådär kluven. Det vore härligt att vara här också, på julafton. Baka, mysa och lyssna på härlig julmusik. Om jag stannar här över juldagarna, blir det Gällivare över nyår. Och det vore faktiskt riktigt roligt! Har inte firat nyår i Gällivare under alla mina tre år på Dille, i Östersund. Så det kanske är dags nu? Svårt dedär.... Någon, vad gör jag?

Nä, nu ska jag slänga in en tvätt (har inga rena kläder till helgen), dock lite väl sent påtänkt. Klockan tickar ju iväg och jag ska som vanligt upp tidigt. Sedan ska jag hinna packa, välja ut kläder m.m.

Vi hörs, jag lär slänga ut lite bilder och mojs när jag är tillbaka, så se efter!
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0