Gävle, Gränby & Stallet.

Idag har varit en helt okej dag. Det började med att kliva upp tidigt för att ta sig in till stan, väntade där på tåget till Gävle. Väl i Gävle umgicks jag med Sofie =) Fick tillbaka min kamera (så bilder från "gävlehelgen" kommer snart!). Tyvärr blev det inte att träffa Athena denna gång, men jag och Sofie hade trevligt ändå. Blev som vanligt donken, tradition i Gävle skulle jag tro! Någon timme senare skildes vi åt. Och som vanligt hade mitt pucko tagit över (hade kollat fel på tågtidtabellen!!) så jag satt i Gävle på tågstation i en timme innan tåget gick hemåt. Väl hemma mötte jag upp Mimmi och vi åkte till Gränby för att shoppa =). Blev ett par jeans - REA! De gillar vi.

Sen en rusch till stallet, fort gick det... Höll en kort ridlektion för henne, dock var hon inte så koncentrerad idag så det slutade med att vi sket i det, haha. Så ridlektionen varade kanske 30 minuter, sedan körde hon hem mig och nu sitter jag här i valet & kvalet, som vanligt...

Sagt nej till moppen nu, även till ridningen imorgon. Har så mycket att göra, plugg, plugg och plugg. Ibland får man helt enkelt prioritera, även fast det kanske inte alltid blir som man vill. Bara hoppas på att ingen tar illa upp.


Hur som helst, det var mycket trevligt att få träffa/umgås med Mimmi igen. Det är saknat. Men som tur är verkar det fixa sig =) Tack för en härlig stund Mimmi!!!


Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, känner mig rätt så irriterad på mitt internet som är fruktansvärt segt, speciellt när man behöver det som mest!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0