En hel dag med Keely!

Äntligen har jag fått mig en heldag ensam med Keely. Vi har varit på stan och så har vi fikat med Therese, Zeth och Ida =) Det var så mysigt och jag kände nästan att detta med mamma rollen kanske skulle passa mig. Till och med Therese sa att det såg bra ut. Ja, man kan ju alltid drömma... När vi hade fikat klart tog jag vagnen och gick in i lite butiker och sedan gick jag till Mommo och hälsade på med Keely. Trevligt.

Många på stan kollade lite snett på mig och jag fick också någon fråga med halvroliga miner; Har du fått barn?! Nu märkte man faktiskt vad folk tycker och tänker om unga mammor, trots att jag inte är någon. Men bara blickarna sa allt. Men jag stormtrivdes ändå med en heldag med Keely - Hon är den mest underbara tjejen som finns! <3 Jag säger bara; MOSTER ÄLSKAR!

Men nu är jag hemma hos mamma och pappa och ska snart börja göra mig iordning för kvällen. Jag ska på 50 års fest =) Annas pappa fyller nämligen år och Anna ska leka barntender så man måste ju vara där och hålla koll på henen, haha. Sen så är det dop av Joelina imorgon. Ska bli härligt att få gå på ett dop till! Köp en liten present har jag också gjort.

Ja, det är fullt upp... På måndag ska jag fira min 20års dag här med släkt och den närmsta.
Men nu ska jag börja göra mig klar för kvällen så ha de bra allihop så hörs vi!
Återkommer här...
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0