Drömmen.

Hreimur



Ingen som vill skänka mig lite pengar så jag kan köpa den här underbarlingen...?
Eller varför inte ge mig en värdefull present?

Jag sitter här, klockan är halv tre nästan (och jag ska upp kvart i fem), och drömmer mig bort litegrann. Har gått och tittat på denna sötnos nästan varje dag i flera veckor nu. Tänk om han kunde bli min... F-n vilken lycka de vore!! Dessutom är an ju mycket billigare än vanligt nu när islands krona ligger så lågt. Så de gör mig arg att jag inte har pengar nu, när man kanske hade haft möjligheten att köpa en häst därifrån, igen.

Denna lilla filur är halvbror med Athena, som jag ägde förut. De har samma mamma och precis samma drag i ansiktet. Dock ser Heimur ut att bli finare i kroppen, om man nu kan avgöra sådant redan?

Hur som helst, honom vill jag ha.
Så snälla tomten, ge mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0