Åter i Uppsala.

Japp, nu är jag tillbaka i Uppsala och dess verklighet.
Imorgon ska jag till Gävle fram och tillbaka för att hämta kameran som jag så fint glömt. Sedan ska jag umgås med Mimmi, först ska vi ut på gränby centrum och efter det bär det av till stallet och jag ska ha ridlektion för henne! =)

Hur som helst, Stockholms resan var härlig, och behövlig! Men jag skulle aldrig kunna bo där, vilken stress, ja... Det är inte konstigt att folk blir mer och mer psykiskt sjuka. Men fick några julklappar fixade iallafall, men det är lite kvar. Annars hände det inte så mycket där, vi tog det mest bara lugnt och umgicks. Men jag måste medge att det var så härligt att bara få komma iväg, ta det lugnt och enbart umgås med någon, helt utan krav.

Men nu är jag tillbaka och veckan är ungefär såååååååååååååhär fullsmockad. Imorgon är det ju som sagt Gävle och Mimmi. På onsdag är det ridning, möte & plugg. Torsdagen är stan och plugg. Och helgen innebär plugg, städning och tvätt! Hur som, kan ni förstå att det bara är nio dagar kvar till julafton? Det kan då inte jag. Helt sjukt, här är de nästan ingen snö alls och i stockholm var de gröna gräsmattor och plusgrader. Sådan här stor skillnad trodde jag nog ändå inte att det var. Saknar den där julen med 1½ meter snö, måste jag säga.

Fick ett kort av mamma på mobilen igår, ett kort på Keely. Hon är så söt! Ser ut som en liten rumpnisse =) Kommer sätta in bilden här på bloggen lite senare idag, eller imorgon. För alla måste få en chans att se hur underbart gullig min systerdotter är <3 Det är nästan så man börjar gråta =)





Jag saknar er =)!
Kram Frojlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0